Tugce1803 çok aceleci davranmışsın. Ben de böyleydim inan çok pimpirikliydim. 6 gün öncesinden kan testi yaptırmıştım çıkmamıştı. 3 gün geçtikten sonra çıkmıştı. Ama kaybettim ben bebeğimi 8 haftalıkken. DEMEM o ki çok aceleci olma bırak geçsin bekle. Be kadar istersen o kadar stres oluyosun süreç iyi ilerlemiyor çünkü