Busradoga Merhabalar bugün kontrolğlm vardı 36+5 im bebek suyu ölçtü 10 dedi takipte kal yine suyunu dedi son zamanlrda su azalır mı bu normalmidir acaba doktorum sadece takipte kal yine kendini yokla dedi
minnosbirkiz Busradoga niye böyle bi sorumluluğu size yükledi acaba, sızıntı şeklinde olursa anlaşılmaz, bi test var onu yapsa keşke, iç çamaşıra turnusol kağıdı koyuyorlar idrar mı yoksa su sızıntısımı var anlaşılıyor
Busradoga minnosbirkiz sorumluluk yüklemek tarzı değil aslında şöyle benim 25 haftamdan itibaren sulu akıntı yaşadım akıntı olduğunu farkedene kadar korktuk baya bir büyük şehire falan gittim bugünde sıkıntı varmı diye sordupunda sulu akıntım arttı dedim oda ona dayanarak hani takipte kal dedi çünkü 2 hafta öncesine kadar suyla ilgili bir sorun söylemedi zaten bugünde ölçümünde 10 çıkınca öyle söyledi hani akıntıyla karıştırma dikkat et gibisinden
minnosbirkiz Busradoga anladımm ☺️ inşallah sağlıcakla gelir bebiş, vakitte az kalmış, hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 💕
Busradoga minnosbirkiz çol teşekkür ederim 10 gün falan kaldı resmen 2. Gebeliğim çok heyecanlıyım :)