findikvesincap Haftada pregnom max ve d vitamini kullanıyorum. Siz hangi haftada neler kullanıyorsunuz ? Doktorunuz neler verdi paylaşırsanız sevinirim
3boysmom findikvesincap kan ilacı, magnezyum, d vitamini, bulantı ilacı, b12😂 bütün ömrü hayatımda kullanmadığım kadar cok şey kullanıyorumm shshsh
Yazmelegi_ findikvesincap Decavit pronatal Oroferon Kullanıyorum Magnorm(magnezyum)da verdi onu arada alıyorum
3boysmom findikvesincap ben şuan 34.haftadayım ikiz gebelik. yaklaşık 16-17 haftadan beri çoğunu kullanıyorum