15+3 teyim yaklaşık 5 aydır boyamadigim saçlarım baya kötü durumda yarın için randevu aldım artık dayanamadım haftaya da düğün var organik boya alıp gideceğim boyatmaya 12. Haftadan sonra organik boyalarla boyanabilir diyor çoğu doktor amonyaksız boya yani farklı forumlarda da boyatanlarin herhangi bi yan etkiyle karsilaştigi yönünde bir yorumla karsilaşmadim hamileliğimin başından beri araştırdığım bi konu