Kızlar lütfen beni aydinlatin. Gercekten anlamadigimdan soruyorum.
Son adetim 24 mayıs, İlk ilişkim haziranın 2-3u falan.
Şimdi Hamileyim. Doktorlar mayisda hamile kaldigimi idda ediyor. Cinsiyet hesaplamasi yapanlar bile mayisda kalmişsin dedi.
Ama ben mayisda hiç bir ilişki yaşamadim, döllenme nasil ola bilir🤦🏻♀️
adet oldugum dönemdede hamile olmuş ama bilmemiş ola bilir miyim?😕 ve ya bebeğin büyük olmasi normal mi?