Gizmmis Sizdenbirii1 canım bu arada profiline girdim iki gün önce başka bir postta soru sormuşsun bana ama bnde bildirimin gözükmüyor 30+1 benim bebişler 1650 gram 40 cm -1575 gram 38 cm şuanda
Bmk97 feyzaaa 34+6 ağrı, bebek hareketleri, yorgunluk, bacaktaki kramp derken bitik haldeyim 😔 ilk gebelik doğum nasıl başlar ne olur korkusu da var uyuyamıyorum geceleri sen ne durumdasın?
1ErkekkkAnnesi feyzaaa 34+2 de doğum yaptım 2 hafta oldu çok şükür iyi 6 gün küvezde kaldı şuan evimizdeyiz 🤲🌸
Gnypyrz 1ErkekkkAnnesi önceden cıger gelıstırıcı vuruldunuz mu kaç kgydu bebegınız benımde 35te yatışım yapılacak o yüzden soruyorum kusura bakmayın lütfen
1ErkekkkAnnesi Gnypyrz yok vurulmadı aynı gün vuruldu 2360 gr doğdu sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Edaozcan1 33 haftalık olduk ve ben fena bir gribe yakalandım kızlar çok zor geçiyorr öksürük burun tıkanıklığı boğaz ağrısı ne yapmalıyım nasıl çabuk geçiririm önerisi olan varmııııı
demirrleydi_ feyzaaa 36+2 olduk benim durum karışık Ekim annesi mi olucam Kasım annesi mi belli değil doktor 39.haftada alıcam dedi oda 4 kasıma denk geliyo ama 30-31 ekim gibide alabilirim dedi pazartesi netleşecek sabırsızlıkla bekliyorum
Ceydktk Merveeeeeee01 36+5 benim banada 7 kasım verdiler o güne kadar bekler mi benim kız bilmem😄Her hafta gitmemiz gerekiyor mu kontrole doğuma kadar doktorum bişey söylemedi bana
ipekmom_ Merveeeeeee01 ayy bende yarın gidip gün alıcam bakalım nr zamana vericek ☺️ sizin cinsiyet ne olucakk, sağlıkla doğsunlar inşallah 🫶🏻
ipekmom_ Merveeeeeee01 yaa minnoş ☺️ benimde erkek olacak bakalım kızdan sonra nasıl olucak görücez 😃