Bebek büyüdüğü için sancılarımın olmadı normal dedi. Üstelik hem sızıntı halinde suyum geldi hem batmam vardı. Normal olabilir bu haftalarda dedi şu an bir şeyim yok şükür. Ultrasonla suyuna baktı sancım olduğu için nstye bağladı başka bir şey yapılmadı