sdkersn Merhaba ben 17 haftalık hamileyim hala öğrenemedim özele gidiyorum her hafta ama yok yani ya açmıyor asla siz kaçıncı haftada öğrendiniz erkekler daha önce mi belli oluyor?
mlkunal sdkersn merhaba ben oğlumu 17. Haftada öğrendim Şuan 11 haftalığım ay sonu kontrolüm var bakalım öğrenebilecek miyim 🥹
Cicilininkini sdkersn 16da tam ögrendim erkek dedi doktor suan 20haftalıgım netlessin diye soruyorum 2haftada bir kontrole gdiyorum göstermiyo diyorlar bacak arası kapalı diyorlar
Fatmanur_0416 sdkersn merhaba ben özelde 14.haftada öğrnedim şehir Hastanesi’ne de gittim 16.haftada da onlar söyledi kızım olacak 🩷☺️
Ballkusum_33 sdkersn bugün 11 hafta 1 günlük doktor çat diye söyledi yani çok erken değil mi nerdeyse 100 % …. dedi net ben şuan net olmadığı için kimseyle paylasmadim ama ben sormadan daha bu haftadan söylemesi canımı sıktı ben 14 - 15 haftalık olunca söylerler sandım.
sdkersn Cicilininkini 17.haftaya kadar göstermeyince kız mı ki diye şüphelenmeye başlamıştım 😂 ilk de çok küçük tahminle 14.haftada erkek olabilir demişti
Cicilininkini sdkersn kızlar genelde göstermez felan derler ama kuzenim de 14de kız olacagını ögrendi olabiliyor sen tam muayene olmadan 5dakka önce doktor kapısında beklerken bi browni ye gir içeri
sdkersn Cicilininkini o kadar çok tatlı yiyip gidiyorum ki evden çıkarken yemeye başlıyorum çikolata vs
seymaaca Bende 17 de gittim bugün bana da göremiyoruz dedi söylemek mi istemedi gercekten mi göstermedi anlamadım halbuki bacak arası da gayet açıktı.
sdkersn seymaaca yok benimki tamamen kapatıyor hiç açmıyor nerdeyse uyku saatine falan denk geliyorum herhalde. Çıkıntı vs sizde mi hiç görmediniz
Cicilininkini sdkersn hmm hakıınızda hayırlısı inşallah Allah gönlünden geceni nasip etsin inşallah 🙏🏻 diyelim
seymaaca sdkersn ben bacak arasını boş gördüm belirgin bi cıkıntı yoktu ee öyle olunca kız oluyor diyorlar ama en baştan beri de kese şeklimden dolayı herkes erkek diyo bakalım beklicez mecbur