Merhaba kızlaarr 40+1 den selamlaar,sürecin başından beri normal doğum istiyorum muayene çatım falan hepsi uygun ama sancım henüz düzenli olarak yok doktora dün gittim bu cumaya kadar takip edelim cuma günü suni sancı veririz olmazsa sezaryene alırız dedi bugün sabah nişanım geldi ama henüz yine sancı yok, ne yapmam gerekiyor ne önerirsiniz 🥹🥹