Hanımlar selam 26+2 haftalık gebeyim
Bi kaç haftadır bi kaç damla damla şeklinde göğüs akıntım oluyor bugün baya bi oldu tişörtümden çıkıyor ıslaklık sol göğüs ağırlıklı olarak daha çok geliyo sağ tek tük damla damla sizce bu bu aylarda başlaması normal mı
Doktora gidemedim daha gidince sorucam ama önce başına gelen var mı normal mı sizden de fikir almak istedim