chazal Kızlar merhaba, koku hassasiyetim çok fena. 8+3’teyim ve duşa girmeye korkuyorum. Sabunda kokusuz seçenek buldum ve aldım ancak şampuan saç kremi vs konusunu nasıl çözeceğiz? Siz neler kullanıyorsunuz? :( Bu koku durumlar ne zaman geçecek?