coskun02 merhaba, bu kişiden kişiye değişen bir durum ovulasyon testleriyle takip ederseniz iyi olur aslında mesela ben düzenli regl olan biriyim. 27 günde bir çoğunlukla. Testlerle takip yapıyorum mesela bi kere 13.günde testlerde pik görmüştüm, bu ay 10.günde pik gördüm. Zaten bazı belirtilerden anlıyorsunuz akıntı, hafif kasıklarda ağrı gibi. Ovulasyon testi tavsiye ederim. Her şey gönlünüzce olsun. 🌷