Bende sivastayim ama numune kontrollüyüm üniversitede özel oda varmış diye duydum orada doğum yapan ve özel odada kalan oldumu ben sezaryan olucam ve rahat etmek istiyorum fiyatı ne kadar oluyor vede doğum yapanlar hangi doktora gdiolar onu merak ettim şuan 20 haftalık hamileyim oraya gitsem bundan sonra bakarlar mi vede hangi doktora gitmeliyim hangisi iyi lütfen yardımcı olun detaylı bsekilde anlatın giden varsa memnun kaldınız mı ona göre hastane ve doktor değişikliği yapicam