Yaklaşık bir ay önce boğaz enfeksiyonu geçirdim evde kendi başıma atlatabildim yine tekrarladı bu sefer sesim kısıldı, yutak ve boğaz tahrişim çok fazla 😔antibiyotik kullanıyorum mecbur kaldım. İlaç kullanmak çok moralimi bozuyor ama kullanıyorum. Bağışıklığımı nasıl güçlendirebilirim bilmiyorum😔 19. Haftadayım sürekli bu korkuyla yaşamak zor geliyor(ya yine hasta olursam) çünkü öğretmenim ve okulda korunmak çok mümkün olmuyor