Bende 10 gündür endol fitil kullanıyorum 23+5 haftalık hamileyim diğer hamileliğimde bu haftalarda açılmam olduğu için başlattı doktorum.Benim doktorum endol için iyi bir ilaç diyor kullanılmazsa risk daha falz olabilir dedi.Normalde serklaj sonra progestan kulanmadim ama bu ilacı 26 ya kadar kontrollü kullanlim dedi