erkekannesi__ Molfix kullanmayı düşünüyorum premıum mu pure soft mu kullananlar yardımcı olabilir mi yeni doğan olucak
Jrnfudjrjr erkekannesi__ pure soft almayı düşünüyorum herkes çok memnun umsrım umarım kullanırken yanılmam
Derinim57 erkekannesi__ ben molfix in sarı beyaz ve mavi paketini hepsini denemiş biri olarak en memnun kaldığım mavi paketti beyazda iyi ama sarı paket sızdırdı
beyzzsenturkkk erkekannesi__ ben düz molfix kullanmıştım su an hamileyim yine molfix alıyorum ama ilk ay icin prima kullanacağım
Merve_3300 Rbs06 alala alala 1bucj yıldır neredeyse hiç karşılaşmadım ben birde rahat etsin diye biraz büyük alıyorum
Merve_3300 erkekannesi__ denk geldiğini alıyorum hepsi ayni geliyor bana sızdırma yapmıyor. Külot belinize seviyorum. Beden büyük alıyorum birde rahat etsin diye 1buck yaşında
Daisyy000 erkekannesi__ Molfix çok sızdırdı beni deli etti ben 2 yıldır baby turco kullanıyorum çok memnunum. 2.ye hamileyim onda da bu bezden devam edeceğim
YyyyYasemin erkekannesi__ ben sleepy istiyodum aslında ama kimisi çok sızdırıyor heleki erkek bebeklerde daha çok sızıyo denildi bende sadece denemelik alerji durumu ya olursa diye 1 paket molfix aldım