Arkadaslar merhaba 19.haftamdayım ilk gittiğimde fitil+probiyotik verdi kullandım akinti ve kasintimda azalma oldu hatta bitti sandım kaç gun ust uste hiçbir belirti yaşamadim sonra arada akıntı ve kaşıntı hissettim.Şu an bir oluyor bir olmuyor enfeksiyon doktoru azro yazmış eczacı güvenilir gruba girmiyor gebelikte kullanımı dedi takipli oldugum doktoruma mesaj attım henüz dönmedi napicam bilmiyorum . Bunu yaşayanlar ne kadar zamanda kurtuldunuz bu enfeksiyondan? Keşke bir an önce geçse kendiliğinden😑