zuleyhaserdar Kızlar betam 250 çıktı geç döllenmemi acaba nedir bazıları 4 haftalıkken 2 binlerde çıkıyor betası neden öyle acaba?
gzmnrhal zuleyhaserdar benim 4+1 de 29.5 di 4+5 de 190 bende çok korkuyodum muayne oldum salı günü doktor 6 haftalik dedi kese göründü . Beta herkezin degerleri çok farkli okudukca bende baya korkmustum şuan normal görünuyor hersey :)
zehrabetul9 benim son adet tarihime göre 5 haftalık görünüyorum beta önce 177 sonra 411 en son da 843 çıktı düzenli yükselme var mı onu takip etmek lazım diyorlar
zuleyhaserdar zehrabetul9 cuma günü 64 dü pazartesi 250 oldu haftaya gel bebişi görelim dedi yükselmen iyi dedi geçmi döllendi acaba
seymaozbk60_ zuleyhaserdar geç döllenme olabilir benimde son adet tarihimin ilk günü 16 ağustostu 26 eylülde kan vermiştim negatif çıktı 5 ekimde pozitif çıkmıştı şimdi 6 haftalık hamileyim ama uygulamaya göre 9 görünüyor gec döllenme olabilir
zuleyhaserdar seymaozbk60_ he haftaya söyler artık kaç haftalıksam ama uygulamaya göre bende 5+5 haftalığım
EsoMom_ zuleyhaserdar o hemen belli olmuyor canım benim bebeğimde geç yumurtlama adetimin ikinci günü 31 le öğrendim ama bebegimin asıl haftasını 8. Haftada net belirtti arayı kapatmadı bazı bebekler arayı kapatıyor benimki kapatmadığı için bir hafta küçük adet günüme göre