Arkadaşlar 36 +2 deyim doktorum bu muayenede bebeğin suyunun cok cok azaldığını karın çevresinin cok kucuk olduğunu 2-3 haftalik bi gelişim geriliginin olduğunu kilosunun düşük olduğunu söyledi su azlığı riskli malum yakin takip gerektiriyor benim doktor hep izinde ya da randevu bulunmuyor doktor değiştirmeyi düşünüyorum ama son haftalara girdim mecburum da benzer sey başına gelen var mi endiseliyim su konusunda düne kadar hep iri bi bebek diyordu son anda noldu bilmiyorum