Nhrim Zbydozkn3358 olmaz inşallah 41 42 de bile dogum yapanlar oluyor önemli.olan bebek saglikla gelsinler artik insallahhhh
Busranagme Sarayhelvasi Can'ım imkansız bence bu düşüncen . Cok cok cok zor . Aniden sorun çıkabiliyor . 30dan sonrası cok farklıymış öyle 26 daki gibi rahat laylaylom olmuyorsun 😩
Sarayhelvasi Busranagme yaaaaaa... ay inşallah güzelce geçer o dönemde ya 30 u merak etmeye başladım 😞
Sendromluanne Arkadaşlar Doğum gerçekleşen var mı ben artık herkesin sormasından çok sıkıldım resmen üzerimde baskı hissediyorum nedn doğmadı diye 😞😞
Saruhansaltuk Nhrim bende 38+5 ama benim ikinci sezaryen olacağı için beklemiyom birsey perşembe sezaryene alacak doktor😀allah sizelerede kolaylik versin