Glcnaltin1 Hafta bitmek üzere devlet hastanesinde bi bayan doktor tarafından takibim yapılıyordu ama doktora ya randevu bulunmuyor ya izinde izne bi çıkıyor 1 buçuk ay yok son haftalardayim suyun cok az kilo alımı cok dusuk karın cevresi kucuk 2-3 haftalik gelişim geriliği var dedi daha önce hiç böyle bir sey dememisti 2 hafta takip yapti yine izne çıkıyor doktor değiştirmeyi düşünüyorum devlet öneriniz var mi dogum yaklaştı riskim var
eylul016 Devlette randevular çok sıkıntı ben hem Devlette hem araştırmaya gidiyordum ve araştırmada doğum yaptım tavsiye ederim
aslcnd Ben 2 hastaneye gidiyorum ayvacık ve mehmet akife mehmet akifte serkan hocaya gittim başta biraz soğuk gibi ama gerçekten detaylı bakıyor hemen yollamıyor