-Cennetkusuannesi- Dmrumrnns kendiminkinden yola çıkarak yorum yapcam canım tüplerden sıvı geçişi olmamış karın böylesine o sıvının tüplerden geçip yayılması lazımdı muhtemelen tüplerin tıkalı olabilir. Başka görüntü yoksa eğer
Dygkyz Peki doktor ne dedi yani sonucunu zaten o an çekim sırasında söylemesi gerekiyor. Tıkalı ise açıldı mı acaba bizede yaz olur mu çünkü ben de çektirmeyi düşünüyorum korkuyorum anestezi aldın mı
Dmrumrnns Dygkyz valla zerre ağrım olmadı korktum bende etrafımda bir kaç kişi ağrı çok oldu dedi sadece alltan bi basınç gibi oldu acı ağrı aslaaa olmadı girmeden 1 saat önce ağrı kesici aldım doktor demişti al diye 10 15 dk durdum