Linaa90 Kızlar 2 ay önce doğum yaptım spiral taktırdım kontrolüme gittim yerinde dedi ama daha takılalı 2 hafta oldu sizce doğum sonrası adet mi oldum yoksa spiralden kaynaklı bir kanama mı nasıl ayırt edeceğim bilen yada başına gelen var mı ??