Sevaldemir Selam hanımlar. 20+2 haftalık hamileyim geçende yazmıştım burun tıkanıklığı ile ilgili. Çalışan hamileyim ve şuan iş yerinde zor duruyorum. Sağlık ocağı rapor yazıyor diyorlar var mı bilgisi olan? Gitsem rapor yazar mı? Yazarsa kaç gün yazar? Bilgi verirseniz sevinirim.
MerveCey Sevaldemir bende geçen hafta hastaydım kamuda çalışıyorum, aile hekimime gittim sana ilaç veremem istirahat veririm deyip rapor verdi. Dinlendim ve iyileştim hamile olduğunu belirt, o vermezse sen yine de iste verir bence.
Cbellle Sevaldemir walla canım ben ogretmenım ayakta duracak ders anlatacak takatim yoktu 1 hafta cok siddetli bas agrım oldu halimi gordu zorla ıkı gun alabıldım yalvardım dıyebılırim. Bazen sasırıyorum hasta olmayanlar alanılıyorkrn hastalara verılmemesine