Merhaba güzel anneler, umarım hepiniz iyisinizdir. Şükür ki kendi hikâyemi anlatma zamanım tamda bugünmüş. Geçtiğimiz cumartesi kontrol + nst vardı ama hiç sancım yoktu doktorum 2 haftamın daha olduğunu söylemişti meğer yanılmış 😅 2 gün düzensiz bir şekilde sancılarım gelmeye başladı ilk gün sabah ve akşam olmak üzere ara ara hissettim. 2.gün yani dün hiç kesilmeden 15-20 dk’da gelmeye başladı. Hep düzenli olarak nefes alıp vererek karşıladım akşama doğru 10 dk 15 dk arasında değişmeye başladı. kasılma sayardan sürekli not tutup doktoruma ilettim. 5dkda bire düşerse hastaneye gel dedi. Muhtemelen geceye denk gelicekti ve doktorum hastanede olmicaktı. Sıcak suya girdim her sancı geldiğinde çömelip derin nefesler aldım. Saat 12 gibi eşimle ilişki yaşadık açılmanın hızlandırma etkisini bildiğim için denemek istedim. İnanılmaz bişey oldu ve sancılar 5dkda bire 3dkda bire kadar düştü hemen sıcak suya girip hastaneye gittik apar topar. Nöbetçi doktor açılmama baktı tam açılma var dedi şok oldum 😄 koştur koştur doğumhaneye alındım o kadar ilgili ve şefkatliydilerki Allah onlardan razı olsun. Üstüne üstlük ben nöbetçi doktor beklerken kendi doktorum çıkageldi. Tam olarak 3 nefeste toplam 10 dk içinde kızım kollarımın arasındaydı 🥲 şükürler olsun dediğimi hatırlıyorum sadece. İlk doğumuma göre bu doğumum kesinlikle asla unutamayacağım bir hatıra olarak aklıma ve kalbime kazındı 🥰 darısı yavrularına kavuşmak için gün sayan tüm annelere olsun inşallah 🤲🏻🤍