esractn Geçen hafta yazmıştım ikizlerime hamileyim erken dogum riskim var 20.haftada nst de sancım çıktı diye yatışım yapılmıştı. 3 gün önce çıkmıştım, bugün kontrolüm vardi tekrardan, bi bebeğim cok aşağıdaymış diğeri normal yukarda zaten hareketlerini cok assagida hissediyordum. Çarşamba günü konseye çıkcakmışım duruma göre alet takicaz dediler. Böyle bi durum başına gelen var mı? Ne yapacaklarını anlamadim tam olarak serklaj falan duymuştum ama bunu bilmiyorum nasıl bi alet takicaklar acaba🤔 Inşallah sağlıkla kucağına alabilirim zamanında gelirler çünkü çok erken başladı erken dogum riskim😭😔🙏🏻🤲🏻 Bu arada gecen hafta dua istemiştim sizden dualarınız sayesinde biraz toparladık cok şükür Allah razı olsun hepinizden🙏🏻🤲🏻
Gizem_miros esractn evet canim cok erkenmis valla kendi cocugummus gibi uzuldum ya allah emeklerinizi araya vermesin cocuguzu sag saglim alin ya kucaginiza insallah bisey olmicak allahin izniyle ❤😭
Seherr esractn canım benim inşallah erkenden gelmez bebişler allah zamanında kavuştursun. Kendini üzmemeye çalış çok fazla hareket etme yormamaya çalış kendini düzelir inşallah herşey ❤️
mikano esractn rahim ağzı mı kısa çıktı canım alet dedikleri pesser halka mı acaba dikiş yerine rahim ağzına takılıyomuş
Nisanurr Canım ya birimizin duasını Rabbim kabul eder inşallah 🙏 bebislerin az daha dayansınlar insAllah Allahım kolaylık versin sana da çok zor o psikoloji 😓
esractn Nisanurr Çok sagol Canım Allah razı ol çok zor Rabbim kimseye yasatmasin 28.haftamda falan olsam bu kadar kötü olmazdım cnku yasama şansları var ama bu hafta bu kadar erken başlaması risk cok kötü oldu😔
Nisanurr esractn evet canım benim çok zor bide ikiz olunca insan ayrı bir üstüne titriyor ikisine de bişey olmasın diye, doktorun bi ihtimal bireyden bahsetti mi çıkar yukarı belki vs diye 😭
esractn Nisanurr yok Canım hic bisey demedi çarşamba günü konseyde belli olcak dedi birsuru doktorlar bakicakmis 😔
mikano esractn benim ki içinde doktor plesanta aşağıda dedi ama 24. haftaya doğru rahim büyüdükçe yukarı çıkıcak dedi inşallah seninde çıkar yukarı
EliffCandan esractn aslında çok kısa çıkmamış benim bir aydır 2,2 de inşallah bişey olmaz üzme tatlı canını