swedeep Kızlar 5 haftalıkken 3 mm di 6. Hafta 10 mm olmuştu. 5 gün sonra tekrar gittim 10 mm olarak kalmış yolk ve bebek yok. Başına gelen var mı kese böyle olup sonra sağlıklı ilerler mi yardım lütfen..
Bykessra swedeep Eğer ölçümde bi hata olmadıysa ki sanmıyorum hiç mm artmamış sağlıksız görünüyor maalesef
user15 swedeep boş gebelik olabilir sizinkisi bende yaşadım boş gebelik ama kese var bebek yoktu kesem büyüyordu ama benim
saturn0908 Benim de yanlış hatırlamıyorsam 1 haftada 1 mm tek büyümüştü boş gebelikle sonuçlandı maalesef
swedeep Evet doktorda pazartesi çağırdı muhtemelen netleştirecek tüp bebekti çok üzgünüm ama her şey Allahtan
neanladinyurdagul Az büyüyordu benimkide 1mm 2 mm kürtajla sonuçlandı . Ama bekleyin 1 hafta daha çok bekleyincede yıpratıcı oluyor .