Merve_3300 Kuaförler çok sıktı artık kaşı bile alamayıp kırıyorlar çok çok nadir giderim. Saç boyayamiyorlar tonlarca para alıyorlar kirpik takanmiyorlar.Eve 2 tBe agd makinasj aldım artık kaşımı yüzümü kendim alıyorum. Basit kalıcı ojeyi bile süremiyroalr 😒
bartulies Merve_3300 senelerdir kaş için kuoföre gitmem 6 sene önce 1 kez düğünüm olcak diye 3 ay almayıp gitmiştim oda ikisini farklı almıştı sadece ağda için oda mecbur 😂
Dinolisoo Ben kaş almaya başladığım günden sadece 1 kere kuaföre gittim. O da yanlışlıkla yamuk alıp düzelttirdim. O zamanda bin kere araştırıp girmiştim. Onun dışında asla gitmem kaş için kuaföre. Kaş bıyık kıl tüy manikür pedikür hepsini kendim yapıyorum😂
Merve_3300 Dinolisoo aynen öyle bi kaş 200 olmuş hiç birsey beceremiyorlar zatten bende evde yapiyorum
Merve_3300 Dinolisoo Saçımı boyayan kadına kaşıma elleme altın oranlı aldiricam deniycem dedim. Bende altın oran alırım dedi kalın kavisli kaşımı Adile Naşit yaptı 😂😂😂