Kızlar son regl tarihime göre 5. Haftandayım keseyi görmeye gideceğim ama bir türlü içime sinen bir doktor bulamadım. Bana önerebileceğiniz özel hastahane ve kadın doktor var mı acaba ? Memorialı düşünmüştüm ama bir muayenesi bile 7 bin tl fazla geldi açıkçası. Bir de sizler ne zaman hastahaneye gitmeye başladınız kesenizi ne zaman gördünüz 💖