trcanyasmin İlk doğumum özelde olmuştu ikinci doğumun için fiyat pahalı olduğundan dolayı şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum iyi bir doktor önerebilecek var mı ya da daha önce doğum yapan biri
arican trcanyasmin bende ilk doğumumu kepezde yapmıştım ikincisini orda düşünüyorum odaları tek kişilikmiş onu biliyorum doktor olarak bende araştırma halindeyim