Sayoss Rabiul oh maşallah ne güzel Allah bağışlasın canıım Rabbim bizede pembe hayallerimiz nasip eder belki bir gün inşallah 🤲🏻 🥹🩷
yesimvera Rabiul benimde böyle 14. Hafta da %99 erkek dedi. 23. Haftada şimdi de %90 kız diyor biz şoktayız ve alışamadık farklı doktora gitmeyi düşünüyoruz ay sonu bakalım ne olacak
ozlembasakz Rabiul benim 15+4 erkek dendi büyük ihtimalle doğrudur ama bende emin olamadım sizin baya pipisi gözüküyor 😃
yesimvera Rabiul evet gözükmüştü ve %90 erkek demişti sonra kız dedi. Daha önce erkek demiştiniz dedim ve videoya almıştı eşim onu gösterdik evet burda erkek dedi ama şuan kız dedi biz hala şaşkınız
Rabiul yesimvera aa acaba kordon muydu yoksa pipi mi bazen pipiyi saklayabiliyorlarmış burada sordunuz mu
yesimvera Rabiul sordum hatta eşim videoya almıştı erkek dediği hafta onu çıkarıp gösterdiğimde aa evet burda erkek dedi ama şimdi kız dedi 🙄
myangelson Rabiul ilk oğlumda da böyleydi canım değişmez 😄 ucu sivri olursa pipi oluyormuş yuvarlak olursa kordon olma ihtimali varmış öyle duymuştum 😄
Sarpatesinannesi myangelson yaaa banada pipi dedi ama ucu sivri değil aksine küt dümdüz ama Kordon’da değil Kan akışı baktı o yüzden merak içindeyim 13+5 de erkek dedi ama emin olamıyorum 🙃
yesimvera Sarpatesinannesi evet özeldi ve onun öncesinden devlete gitmiştim oda erkeğe benzettiğini söyledi sonrasında özele gidince %90 erkek demişti o yüzden artık emindik ama öyle olmadı
mutlumoomm Rabiul ucu sivri pipi ucu değişmez gibi neden değişsin ki evladın kızı erkeği yok rabbim sağlıklı olmalarını nasip etsin ilk önce
Rabiul mutlumoomm ne alaka hanımefendi ? Tabiki önce sağlıklı olmaları ona göre alışveriş yapacağım 15 aylık dünya güzeli bir kızım var