Kızlar 10+5 gebeyim, son 3 haftadır sol kalçamdan bir ağrı giriyor yatarken yürürken Otururken yani hiç fark etmiyor. Şimdi de bi evi süpürdüm sildim iki bacağım da kuyruk sokumum da feci şekilde ağrıyor ve yürüyemiyorum resmen. Hamileliğinde bunu yaşayan var mı Allah aşkına ne yapmam lazım bilmiyorum. Kendimi yormuyorum aynı ağrı, biraz iş yapsam yine aynı ağrı. Geçmek bilmiyor bir türlü. Bide ikinci gebeliğim bu ilkinde asla böyle değildi anlamış değilim