Kızlar 34 haftalık hamileyim kızımıza kavuşmaya az kaldı şafak sayıyorum artık 😂Bugün böyle aşağıda birden sancı hissettim sonrada kasıklarda regli ağrısı gibi 5 dk flan sürdü bian doğum asancısı başladı sandım çok şükür geçti.Yalancı sancı mıydı gaz sancısı mı anlayamadım bu haftalarda erken doğum oluyor mu bilmiyorum biraz da korkuyorum