ayseveysel nkkl kese rahmin içinde gözüktüyse dış gebelik olma ihtimali yok o konuda içiniz rahat olsun
ayseveysel nkkl inşallah duyulur Rabbim minik canlarımızı bizlere bağışlasın inşallah🤲 hamilelerin duaları kabul olur derler herkes birbirine dua etsin🌸
nkkl ayseveysel amin isteyen herkese benim gibi güzel sonuç bekleyen herkese rabbim hayırlı haberler versin inşallah 🙏
nkkl  atesvesu canım kalp atışını duydum çok şükür bi sıkıntı yok büyümüş dedi doktor o kadar mutluyum ki anlatamam
atesvesu nkkl ohhh çok şükür kuzum ne güzel bir haber Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin hamileliğin hep sağlıklı ilerlesin inşallah ♥️ çok sevindim 🥰
nkkl atesvesu inşallah bende öyle valla kalp atışını fazla dinletmedi ama küçük zaten rahatsız etmeyelim dedi
atesvesu nkkl bende bir kere duydum canım devlette dinletmiyorlar kendileri görüyor ekrandan attığını zararliymis galiba özele gidince dinletiyor her gittiğinde