asil481_ ben hamileligimi 140 ile öğrendim iki gün sonra beta verdim 300 lerde çıktı doktor güzel artmış dedi daha sonra kese için çağırdı gittim kese görünmedi yeniden beta bakalım dedi en son verdiğim betadan 6 gün sonra yeniden verdim değerim 1000 lerde çıktı doktor kanaman var mı diye sordu bende yok dedim dış gebelik olabilir kesede görünmedi ama laboratuvar hatası da olabilir dedi bir hafta sonra 6 haftalıkken vajinal yoldan kese göründü yeniden beta istemişti 3 binlerde çıktı artışı güzel dedi şuan 12 haftalık olduk canim korkma dua et bazen geç döllenme oluyor kese görünmüyor inşallah seninki de sağlıklı bir gebeliktir kesesi de görünür kalp atışları da duyulur 🤲❤️