Kızlar pazartesi günü saat 10 planlı sezeryan oldum berbat geçti zaten zorluğu vardı belden aşağı uyuşmayı önerdiler bende kabul ettim kötüydü keşke uyutulsaydım güzel olan tek tarafı bebeği görüp öpmem oldu. Ağrılarım dinmiyor agrı kesici etkisi gectı mi kabus gibi şuan eve geçtik agrılar cok kötü ayakta iken yatmak istemiyorum yatıktan sonra kalkmak istemiyorum ne iyi gelir cabuk nadıl toparlarım öneri lütfen