Ftmnrcicek Merhaba ibb yenidoğan hizmetine başvurmuştum yenidoğan ihtiyaç paketi yollaniyor ya hani. 34. Haftamdayım hala arayan soran yok doğum bekleniyor değerlendirme aşamasında yazıyor. Doğumdan önce verilmesi gerekmez mi? Bu kadar geç alan oldu mu acaba ?
minnosbirkiz Ftmnrcicek bize bebeğim 1 haftalıkken geldi, ben tabi her şeyini tamamladığım için gerek kalmadı, yeni doğum yapacak birisine hediye ettim
3boysmom Ftmnrcicek yakın arkadaşıma 32.hafta da mı ne gelmişti, kuzenime doğumdan sonra geldi neye göre hesaplıyorlar tam bilmiyorum bende 34.haftadayım hala gelen giden yok doğum bekleniyor yazıyor
Ftmnrcicek Yorumlardan anladıgım kadarıyla herkese rastgele zamanlarda gitmiş. Beklicez artık nabalım