1 ekimde beta 780 le gebeliğimi öğrendim
3 ekimde beta 2010 çıktı bu iki tahlili şehir hastanesinde yaptırdım
15 eskim sağlık ocağında ise 4434 çıktı bu zamana kadar hep 2 katı yükseldi sağlık ocağındaki ise çok az artmış bana çok az geldi sorum şu hastane ve sağlık ocağında ölçüm farkı oluyomudur ? ( inşallah öyledir ) yoksa bu saatten sonra kimyasala döner mi? :( keseyi de görmüştük aslında doktor yeri de güzel boş olduğunu düşünmüyorum dedi . Gözüküyordu. Acaba sağlıksız gebelik olabilir mi yardımcı olun lütfen