Merhaba kızlar ben hala içime sinen bi doktor bulamadım aklımda 2 doktor var biri bahar huseynova diğeri figen babacan bu doktorlara gdip memnun olan var mı renkli ultrason kağıdı veriyorlar mı birde başından atar gibi aceleci tavırları olsun istemiyorum soracaklarımı da unutuyorum önerilerinize ihtiyacım var gidenler yazabilir mi