Merhaba arkadaşlar,
Tam olarak 14 haftalık iken doktor kontrolüne gittim ve plasentamın rahim ağzını örttüğünü söyledi , bebeğimin durumu gayet sağlıklı ve o zamanlar kahverengi akıntım vardı doktor zamanla rahmin büyüdükçe yukarı çıkabileceğini söyledi ve önlem amaçlıda progestan iğnesinden 5 adet, bir kutuda günde 3 defa fitil yazdı. Şuanda herhangi bir kanamam veya kahverengi akıntım yok ama iğne çok fazla yan etkisini yaşadım geceleri ateşlenme gibi. Çok şükür iğnemde bitti şuanda fitilimde bitmek üzere ve 15+5 günlük hamileyim. Bu durumu yaşayan hiç oldu mu merak ediyorum? Sonrasında düzelen veya bu şekliyle doğum yapan?