Ay selamün aleyküm ilk gebeliğimi yaşıyorum ve bugün 12. Haftaya girdik başlardakinden kat ve kat daha fazla mide bulantısı ve öğürme görüyorum bu normal mii
Ve genital bölgede ufak ufak sivilcelenme yaşıyorum bu da kaşıntı yapıypr doktora mı görünmeliyim bunun için
Genital bölge ve mem ucunda kararmaların bu sıralar yavaş yavaş görünmesi normal mi daha ileriki süreçlerde görenler çok fazla etrafımda