Kızlar bugün 36+1 ile doğum yaptım. Hamileyken 1 doz ciğer geliştirici yaptırmıştık. Ama ciğerleri yeteri kadar gelişmemiş. Anneden bulaşan bi enfeksiyon varmış. Ciğerlerinde. Antibiyotik tedavisi başlanmış. Var mı bu durumu yaşayan çok endişeliyim 🥺