18 haftalık hamileyim ama benim bebeto karnımda çok hareketliydi, yani ultrasonda hep görünüyordu ben hissetmiyordum, hatta videosunu falan da çekmiştik inanılmaz oynuyordu karnımda. 15. Haftadan sonra gittiğim kontrollerimde hep “hareket pek yok, sabit duruyor” vb şeyler söyledi doktorlar. Kendi doktoruma sorduğumda da kan şekeriyle falan alakalı olabilir tatlı bir şeyler yedikten sonra ultrasona girin dedi. Kalp atışı var, sorun görünmüyor diyorlar ama hareket yok. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce, normal mi bu durum acaba?