Bugun 6+2 oldum kizlar bu sabah kusma ve ishalle güne başladım ne yesem çıkarıyorum bu durumu yaşayan varmi ilk gebeliğim korkuyorum hiçbir bilgim yok yaşadığımız sehirdede özel hastane yok devlette de iceri almaz kadin dogum ne yapacağımı bilmiyorum normal mi bu durum