Mucizemyoldaaa_ Kızlar sezaryenden sonra ilk kontrolden hariç tekrar gidip muayene oldunuz mu? Gerek var mı?
minnosbirkiz Mucizemyoldaaa_ doğumdan 10 gün sonra kontrole gittim, doktorum 40ın çıkınca gel dedi ama vakit bulupta gidemedim, çocuğum 1 yaşına girecek 😂 gidilse iyi olur
Daisyy000 Mucizemyoldaaa_ 40ım çıkınca gittim başka gitmedim canım❤️ Vücudunda bir anormallik sezmiyorsan illa git diyemem
Mucizemyoldaaa_ Daisyy000 yok şükür ağrım vs iyiyim 🤲🏻 3. Gün gittim işte bi daha zaten gel filan demedi ama merak ettim bi tekrar 2. Kez kontrole giden var mı doktorlarınız gerekli görüyor mu diye