anneoluyorummm103 bgndgd hazırla bence hem iyice ağırlaşmadan daha kolay olur hemde hazır olunca panik olmazsın bende haftasonu hazırlıcam 30.haftada
cakirbebek bgndgd benim 2. Doğumun olacak ilkindede ileten gecelik giydim 1 gün sonra pijama giydim sezaryen oldum bu arada. Bunlara ilk gecelik giycem inanılmaz rahat oluyor
S-nur1 32 de ufaktan başladım yavaş yavaş yıka ütüle yerleştir zaman alıyor 36.haftamdayım sezeryan olacağım için hastane çantasını da hazırladım kapattım bekliyoruz bence başla yavaştan her an her gün enerji olmuyor kalıyor 💁🏻♀️😬