myangelson Normalde akıntım çok, ama biraz önce aynı bu dediğin gibi sarı, sümüksü gibi hatta jöle gibi bişey geldi peçeteye. Ve bugün aşırı derecede bel ve kasık ağrım var. Yürümekte, oturmakta herşeye aşırı zorlanıyorum ve mide bulantım da var. 37+2yim, sezeryan günüm 38+3te yani haftaya cuma. Kendimi her an doğurcakmış gibi hissediyorum. Acaba hastaneye gitsem bu sebeplerden doğuma alırlar mı nstde sancı falan mı beklerler🤔