semiii vardır bundada bi hayır diye bekliyorum,cuma günü gidecektim 2 gün beklemem zor olur pazartesi vereyim en iyisi dedim,pazartesi gittim doktorun öğleden sonra gelecekmiş o saatden sonrada kan veremezsin dediler geri döndüm salı gittim verdim öğleden sonra çıkar dedi çarşamba oldu hala tık yok yarın ara dedi şimdide 😀