Kızlar kanama kesem var progestan kullanıyorum ağrım vs yok kendimi de gayet iyi hissediyorum bol dinleniyorum protein sebze ağırlıklı besleniyorum ama kanama kesem büyümüş ultrasonda görüldüğü gibi sizde böyle bişey yaşayan var mı ne zamana kadar devam etti sorun oldu mu tam 6. Haftamdayım