ebruuuuuummmm 6+6 şükür şimdilik bulantım yok yarın kalp atışı için doktora gitmeyi düşünüyorum duyar mıyım sizce
babyshark__ ebruuuuuummmm git duyarsın canım ben adete göre 6+6 haftalikti uygulamada ultrasonda 7+1 çıktı kalp atisni duyduk çok şükür inşallah sende duyarsın 💗
essmaa5378 6+4 haftalık koku hassasiyeti hafif bulantı . 2 gün sonra kalp atışını duymaya gideceğim . Sağlıkla doğsun hepimizin bebişleri inşallah
helingk Tam 12. Haftamızdayız bugün öğürme ve mide bulantısı önceki aylara göre çok daha fazla ve cinsiyet merakımız uçuyorr
sedefcglyn ilkannelik1 bende 14+5 bu bel ağrısı bi tek bende oluyo sanıyordum kımıldasam belim yerinden cikiyo gibi agriyo sizde de öyle mi
Pofidik123_ bebikto 25+0 sırt ağrısı artı kramplar artı gece uyuyamama ile merhaba ama olsun bebişlerimiz için değer 😍
babyshark__ 7+2 ara sıra mide bulantısı öğürme istemsiz koku hassasiyeti göğüslerim aşırı derecede acıyor halsizlik uyku hali bu halsizlik uyku hali ne zamana gecer acaba